FleetGet Optimisation
Aplikacja FleetGet Optimisation umożliwia planowanie i optymalizację tras oraz przesyłanie gotowych tras na urządzenia mobilne kierowców.
W zależności od ustawień operatora systemu analizowane są następujące parametry funkcjonalne:
Aplikacja mobilna dla kierowców kontrola wykonania zadań – LIVE
Zaplanowana trasa jest wysyłana do funkcjonalnej aplikacji mobilnej kierowcy, który otrzymuje kolejne do wykonania zadania wraz
z nawigacją GOOGLE MAPS pomiędzy kolejnymi punktami.
Aplikacja posiada możliwość dokonywania komentarzy, dodania zdjęć itp. Wszystkie zmiany są wysyłane do aplikacji centralnej
w czasie rzeczywistym LIVE.
Dzięki temu, osoby nadzorujące proces wizyt, wyposażone
w bieżącą informację, mogą skontaktować się z klientem
w zakresie opóźnienia czy też powodów powstałego problemu.
Kontroluj realizacje zadań – GPS
System umożliwia zaplanowanie zadań w prostych krokach:
- 1Przygotowanie tras w aplikacji centralnej,
- 2Wysłanie tras do kierowców,
- 3Aktualizacja statusu zadań prezentowana w aplikacji centralnej,
- 4
Kontrola wykonania zaplanowanych tras.
Do kontroli przejechanych tras opcjonalnie wykorzystywany jest albo GPS urządzenia mobilego albo zewnętrzny lokalizator GPS montowany w pojeździe co eliminuje ryzyka nie włączenia celowego lub przypadkowego nadajnika GPS w urządzeniu mobilnym.
Komentarze
Kierowca może dodawać zdjęcia i komentarze
w odniesieniu do każdej wizyty i napotkanych problemów na miejscu np: brak możliwości wejścia na obiekt, pozostawienia przesyłki czy gdy przesyłka jest uszkodzona. Notatki
i zdjęcia są natychmiast widoczne w systemie.
Geopozycja
Bądź na bieżąco z tym co dzieje się w trasie. Lokalizacja twojego pojazdu aktualizuje się co 5 sekund. Możemy pomóc Ci oszczędzać koszty
i kontrolować proces dzięki pełnemu, wszechstronnemu wglądowi w codzienne aktywności Twojej floty.
Analityka
Rejestrowana trasa jest porównywana z zaplanowaną trasą z wykazem różnic (wizualnie na mapie oraz liczbowo). Można sprawdzić wszystkie zdarzenia rejestrowane przez kierowców, które są zapisywane w bazie danych. To ułatwia kontrolę jakości.
Aktualizacja
Każde zdarzenie jest przesyłane w trybie LIVE do systemu centralnego umożliwiając podejmowanie działań przez logistyków. Np. natychmiastowo powiadamiać klienta o wystąpieniu opóźnien w realizacji lub przełożyć część wizyt na dzień kolejny.
Automatyzacja i integracja
System umożliwia automatyzację procesu skanowania zleceń
z kodów kreskowych przesyłek co przyśpiesza dodawanie zleceń oraz oznaczanie jako wykonanych (odebranych). Wykonywaliśmy integrację ze specjalistycznymi mobilnymi urządzeniami firmy ZEBRA.
Wykonujemy również integrację z systemami magazynowymi klasy WMS (Warehouse Management System) jeżeli taka jest wymagana.